Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.zssbrzezie.superszkolna.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maria Marciniak — mejlowo szkola@zssbrzezie.eu lub telefonicznie +48 65 572 11 66.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Maria Marciniak pod adresem szkola@zssbrzezie.eu lub w siedzibie jednostki: Brzezie 40, 63-800 Gostyń.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostosowanie budynku:
Brak informacji.
Dostosowanie wejść do budynków:
Wejścia do budynku posiadają podjazdy do wózków, poręcze, równą powierzchnię do wejścia. Szerokie drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem. Przy wejściu do szkoły jest domofon, przez który w razie zaistniałej potrzeby, osoba potrzebująca wsparcia może skontaktować się z pracownikiem szkoły.
Dostosowanie korytarzy:
Poziome ciągi komunikacyjne są przestronne i nie stanowią barier dla osób ze szczególnymi potrzebami. W przejściach nie pojawiają się progi.
Dostosowanie schodów:
Pionowe ciągi komunikacyjne są przestronne i nie stanowią barier dla osób ze szczególnymi potrzebami. Klatki schodowe zaopatrzone są obustronnie w poręcze.
Dostosowanie wind:
W budynku mieści się oznakowana winda dostosowana do transportu osób ze szczególnymi potrzebami. Jej przystosowanie polega na zapewnieniu odpowiedniej wielkości kabiny i drzwi oraz usytuowaniu elementów sterowych w sposób ułatwiający korzystanie z przycisków. Winda umożliwia dostęp z parteru budynku na piętro i z powrotem. Winda obsługiwana jest przez przeszkoloną osobę.
Dostępność pochylni:
Pochylnia (podjazd) znajduje się przy wejściu głównym. Posiada obustronne poręcze. Spełnia normy podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostępność platform:
Nie posiada.
Dostępność tyflomap:
Nie posiada.
Dostosowanie parkingów:
Na terenie szkoły znajduje się duży parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność tłumacza języka migowego:
Osoby głuche lub słabosłyszące mogą skorzystać z tłumacza języka migowego. Tłumacz jest usługą bezpłatną. Chęć skorzystania z tej formy pomocy należy zgłosić co najmniej trzy dni przed wizytą w sekretariacie szkoły pod numerem telefonu: 65 572-11-66.
Dostępność informacji głosowych:
Nie posiada.
Dostępność pętli indukcyjnych:
Nie posiada.